وبلاگ توسعه خبری متن باز

همراه با آخرین اخبار و اتفاقات در وبلاگ توسعه خبری متن باز

وبلاگ توسعه خبری متن باز

همراه با آخرین اخبار و اتفاقات در وبلاگ توسعه خبری متن باز

وبلاگ توسعه خبری متن باز، یک وبلاگ آموزشی، فرهنگی و خبری است که به همت جمعی از فعالان جوان در حوزه وبلاگ نویسی در حال فعالیت است. مطالب این وبلاگ همگی تالیفی است و سعی شده است که با بهره گیری از موضوعات به روز و مورد نیاز در جامعه، مطالب مناسبی گردآوری شود.

  • ۰
  • ۰

با گسترش شهر نشینی و اهمیت پیدا کردن کار گروهی و همچنین لزوم رعایت قوانین در آپارتمان‌ها نرم افزارهای مختلفی پا به عرصه گذاشته‌اند. با به وجود آمدن چنین نرم‌افزارهایی انسان به‌راحتی می‌تواند کارهایی را که نیاز به انجام آن دارد را مدیریت کند. یکی از مشکلاتی که در صورت عدم استفاده از نرم افزار‌های مدیریت ساختمان به چشم می‌خورد، به هم ریختگی اطلاعات است و اگر این بهم ریختگی ادامه دار باشد بسیاری از اطلاعات را به طور کلی از دست خواهیم داد. این ویژگی‌ها را ما در این مقاله بازگو خواهیم کرد. آگاهی داشتن از این ویژگی‌ها باعث خواهد شد بتوانید از میان انبوه نرم افزارهای طراحی شده بهترین و مناسب‌ترین نرم افزار را انتخاب نمایید. با ما در این مقاله همراه باشید.

نکاتی مهم در مورد نرم افزار‌های مدیریت ساختمان

همان‌طور که از عنوان مشخص است برای در اختیار داشتن یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان خوب همانند هر نرم‌افزار مدیریت ساختمان دیگر باید شامل ویژگی‌های منحصربه‌فردی باشد. در ادامه قصد داریم تا ویژگی‌های یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان را معرفی کنیم.

راحتی استفاده از نرم افزار

یک نرم‌افزار ساختمان ایده آل در قدم اول باید به‌راحتی مورداستفاده قرار بگیرد. منظور از راحتی آن است که کاربر نرم افزار بتواند بدون هیچگونه مشکل خاصی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کارکرد اصلی نرم افزار آشنا شود. هرچه میزان راحتی افزایش یابد و کاربر دستری مناسبی به بخش‌های مختلف نرم افزار داشته باشد قطع به یقین در استفاده از آن ترغیب می‌شود.

استفاده از طراحی مناسب و جذاب در نرم افزار

مورد بعدی که باید در یک اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان نمود داشته باشد، منطق و اساس پشت برنامه است. از این رو برنامه نویسان باید بتوانند تمامی انتظارات و خواسته‌های یک مدیر ساختمان را درک کنند و این خواسته‌ها را در طراحی خود لحاظ کنند. هر چه طراحان و برنامه نویسان به این مهم توجه بیشتری داشته باشند می‌توان انتظار کارکرد قوی‌ترین را از نرم افزار مورد نظر داشت.

شخصی سازی و تاثیر آن در کیفیت نرم افزار

شخصی سازی نیز از دیگر ویژگی‌های مهم یک نرم افزار مدیریت ساختمان است. به وسیله شخص سازی می‌توانید ساختار مورد نظر خود را در کم‌ترین زمان ممکن در نرم افزار اجرایی کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود در زمان دانلود نرم افزار ساختمان حتما به وجود این قابلیت در آن توجه داشته باشید.

برخورداری از امنیت برای استفاده‌کنندگان نرم‌افزار

به جرات می‌توان گفت وجود امنیت در هر نرم افزاری یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین موارد است. در این نرم افزار معمولا بخش‌هایی برای درج قبوض در نظر گرفته و به همین دلیل به آن‌ها نرم افزار مدیریت قبوض نیز گفته می‌شود و با توجه به درج قبوض در آن باید امنیت اپلیکیشن تضمین شده باشد. تا به اکنون ما شاهد ساخت نرم‌افزارهای رایگان زیادی بوده‌ایم که وظایف مدیر ساختمان را تا حدودی کم کرده است. به عنوان مدیر یک ساختمان موظف هستید که به ایمن بودن این نرم افزار‌ها اطمینان داشته باشید.

وجود ضروری جهت پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی مناسب از ویژگی‌های بارز نرم افزار شارژ ساختمان است. عموما هر نرم افزار شارژ ساختمان که خواهان کسب مخاطبان بسیار است باید از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار باشد. در این قابلیت موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و کاربرد آن و سایر موارد نقش مهمی دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود که قبل از هر گونه خرید و یا استفاده از نرم افزار‌ها از مناسب بودن تیم پشتیبانی آن مطمئن شده باشید.

برخورداری از قابلیت گزارش گیری

گزارشگری از قابلیت‌های مهم و اساسی نرم افزار‌های مدیرت ساختمان است. با این قابلیت این امکان در دسترس شما خواهد بود تا با صرف زمان بسیار کم گزارش‌های جامع و کاملی ساختمان را تجزیه و تحلیل کنید. از همین رو پیشنهاد می‌شود حتما از داشتن این ویژگی در هنگام دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان آگاه باشید. اگر امکان خروجی گرفتن گزارش با فرمت‌های مختلفی وجود داشته باشد که آن نرم افزار را می‌توان جزو یکی از بهترین نرم افزارها دانست. پس می‌توان گفت پشتیبانی از فرمت‌هایی نظیر فرمت چاپی، پی دی اف، اکسل، ورد، ایکس ام ال و غیره برای این گونه نرم افزارها تا حدودی لازم و ضروری خواهد بود.

قابلیت استفاده چند نفر به‌طور هم‌زمان

منظور از استفاده چند کاربره از نرم افزار این است که افراد بتوانند به صورت همزمان و بدون هیچگونه مشکلی به آن دسترسی داشته باشند. شما زمانی متوجه می‌شوید که این نرم‌افزار چنین شاخصه‌ای دارد که اقدام به خرید کرده و از آن استفاده کنید. وجود این ویژگی باعث خواهد شد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید تفویض اختیار داشته باشید.

برخورداری نرم‌افزار از پشتیبان گیری مناسب

از دیگر ویژگی‌های مهم این گونه نرم افزارها می‌توان به ویژگی پشتیبانی گیری اشاره کرد. وجود این امکان به شما این توانایی را خواهد داد که بدون نگرانی برای از بین رفتن اطلاعات به کار خود مشغول باشید. برای پشتیبان گیری با دو روش مختلف رو به رو هستیم؛ اول پشتیبان گیری به صورت خودکار است. در نرم‌افزارهای دیگر این امکان فراهم است فقط به‌صورت دستی باید این کار را انجام داده و قابلیت خودکار ندارند. اگر اطلاعات مهمی در اختیار دارید که نمی‌خواید به هیچ عنوان آن‌ها را از دست بدهید؛ بهتر است از نرم افزاری استفاده کنید که قابلیت پشتیبان گیری داشته باشد.

جمع‌بندی

ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی سعی کردیم اطلاعات کاملی در رابطه با ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب به شما ارائه دهیم. ما در این مقاله روی مواردی مانند داشتن ویژگی پشتیبانی 24 ساعته، امکان پشتیبان گیری، داتشن ویژگی گزارش گیری و غیره تکیه کردیم. و هرچه یک نرم افزار بتواند این ویژگی‌ها را بیشتر در خود جای دهد قطع به یقین نرم افزار مناسب و استانداردتری خواهد بود. همچنین در این مقاله عنوان کردیم که دسته نرم افزارهای دیگری وجود دارد که با عنوان نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان از آن‌ها یاد می‌شود که برای ثبت تمام مورد ضروری مناسب خواهد بود. به طور کلی نرم افزار‌های مختلف دیگری نیز در زمینه‌ی ساختمان وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان نرم افزار‌هایی در رابطه با بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان اشاره کرد. امیدواریم که این مقاله به سؤالات شما پاسخ مناسبی داده باشد و بتوانید از این اطلاعات جهت ارتقای کیفی کار خود بهره ببرید. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی